الأحد، 25 أكتوبر 2020

سلم عليه كلمات الشاعره ماجدة البهيدي


 سلم عليه

========

سلم عليه سلم عليه

ياللى انت رايح

 لنبي سلم عليه


قالولي قولى واتمني

وكل شئ طلبه مني

علشان يجلي ويوصلي

يا حبيبي


انا قولت اروح انا لحبيبي

هو دوايا وطبيبي

ساكن في روحي

واوليبي يا محمد


والله ان جبولي اللولي

وجم كمان لبسهولي

انا عايزة اروح انا لرسولي

يا حبيبي يا رسول الله


انا نفسي اقعد في رحابه

واعيش  بعمرى على بابه

هو حبيبي وانا خدامه

ده رسولي وصلوا عليه


سلم عليه سلم عليه

يا اللي انت رايح

 لنبي سلم عليه


ياللى انت رايح لنبي

انا قلبي دايب وانبي

 امانة عندك لنبي

تبوسلي شباك النبي وسلم علي


سلم عليه سلم عليه

ياللى انت رايح

 لنبي وسلم عليه


انا ليلى ونهاري بتمنى 

وبطلب من الله وبستنى

يريح قلبي انا بلقاه

واشوف حبيبي بعيوني


سلم عليه سلم عليه

ياللى انت رايح

 لنبي سلم عليه


انا نفسي المس شباكك

واقعد في الروضة وفي رحابك

واقضي عمري انا على بابك

والله ما قدرة على بعادك

يا محمد


قولوله والله انا غلبانة

وفي بعده عني تعبانة

لا طالبة مال ولا جاه انا

انا بس نظرة وعشمانة


قولوله ماجدة دى بعتة سلام

وياريت تجلها في المنام

 مشتاقة والله وقلبي مانام

ده العيشة بعدك تبقى حرام

يا حبيبي


وسلم عليه سلم عليه

ياللي انت رايح لنبي

وسلم عليه


2020/25/10

:

#ماجدة_البهيدي


:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق