الأحد، 3 مايو 2020

هاتيللي_م_القمر_قافه ❤ كلمات المبدعه سماح عبدالله

#يانجمه_صالبه_ضحكتها_على_كتافي 🌟🌠
#بمثل_وامشي_في_سكتها_وانا_حافي✨⭐️
#واراقب_القمر_جانبك_يضاويللي_واقوم_ماشي
#اشاور_ولا_مااشاورشي_وكل_مره_انا_بمشي ❤

#لاطايل_باصه_منك_فوق_ولاراحم_ده_فيا_الشوق✨💔
#هاتيللي_م_القمر_قافه_وهاهديكي_انا_راءه_والميمو🌟
#وقربي_واسمعي_دقاته_خدي_قلبي_معاكي_وغنيله 💞

#اشوفك_تلمعي_قصادي_وانادي_تفهمي_وعادي 🤗😍
#واسيبك_وامشي_بضرب_كف_بكف_ولاراااسي👋👊
طب المعي والمعي وزيدي ماده كله بيجي على راسي🤐🤓 
#ياكلمه_حره_في_وريدي طب المعي والمعي وزيدي

دانا العاشق واناالهايمان وانا السكران وده كاسي
#وانا_الهايم_في_محرابك_وانا_الفاهم_لاسرارك 
#ويوماتي_بهاااتي واقوم صاحي وابات صاحي 
ولا ناسي .. ويانجمه صالبه ضحكتها على كتافي
بمثل وامشي في سكتها وانا حافي 
🌟⭐️🌌😍

#سماح_عبدالله
#هاتيللي_م_القمر_قافه ❤😍
و #يوماتي_بهاتي ✨🌟😍💞
#م_وحااا✍️💞
وخمسه فانتازيا كده 
على الماشي بقا 🤔😍
وحقوق الملكيه محفوظه ليا اجدعااان😍
عشان مانزعلشي من بعض هاااه اللهم بلغت 🤔😍

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق