السبت، 16 مايو 2020

كتيير_بأضحك كلمات #نورأدم

كتيير_بأضحك
#نورأدم
==========
كتير بأضحك وأبان ظالم وانا المظلوم
وأدارى حقيقة انى باعيش كسير مهموم
وباضحك ضحكة علو الصوت بيملاها
تبان البسمة على وشي يا محلاها

ورافض ان حد يحس ايه فيا 
خصوصا من مابين الناس اكيد هيه
بدارى وابان قصاد منها كتير مبسوط
وابين حتى فكلامى وبنبرة صوت

واخر مرة انا شوفتك وزى العادة باتبسم
خانتنى عيونى بالدمعة لاقيت قلبي بيتقسم
حصل اللي انا رافضه وخوفت كتيير ياناس يحصل
صعبت عليها شوفت الشفقة فعيونها وده شيء يكسر

وسيبت الدمع ده يجرى كما شلال وروحت مشيت
بعتت رسالة معناها انا ليكي ما يوم حنيت
انا دمعى اللي فعيونى ده كان نازل عشان قلبي
بيبكي لجرحي جوايا عشان يوم فيكي هان حبي

كتير بأضحك وأبان ظالم وانا المظلوم
وأدارى حقيقة انى باعيش كسير مهموم
وباضحك ضحكة علو الصوت بيملاها
تبان البسمة على وشي يا محلاها

#كتيير_بأضحك
#نورأدم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق