الأربعاء، 15 أبريل 2020

حبيبتي_عرفت_قيمتك : كلمات الشاعره سماح عبدالله

#حبيبتي_عرفت_قيمتك💔
==============
كان حبك ضهري اللي بتسند عليه 
حتي وانا بعيد وبعاند وطول الوقت
معاكي كنت شريك مخالف

 بس
حبك كان داري ومهما اروح ولا اجي
دايما في قلبي بلاقيه بيقويني ع الدنيا
حبيبتي وكنت بتحامي فيه 💔

كنت مغرور كنت اناني بظلمك اول وتاني
دايما شايف مفيش زييا ولا كنت مرة خايف
من انك لحظة تقسي عليا كنت بتباهي بحبك
جوايا كنت بوجعك بكسرك رغم اني عارف
ان حبك دوايا 

كنت فاكرك سد اقوي من اي حد
سيبتيني واديني بموووت بجد 😥
كات المفاجأة اقوي مني ازاي عرفتي
حبيبتي تتخللي عني ايوة ظلمتك 
جيت عليكي بس كنت بتسند ع حبك
كنت فاكر اني ابنك مهما اغلط هاتسامحي
مهما اقفل بيبان هاتواربي باب قلبك 
مش هاهون عليكي مهما بعدتي وعاندتي

كتير بعدنا وانجرحتي كنت واثق ان بنرجع
وعارف نقطة ضعفك اني اتعب ده اللي يوجع
م جمال قلبك كنت تيجي تجري وتضمي 
تحضني وكأنك امي ووجعي ماتتحملي 

افتريت عليكي كتير خونت بيعت كنت طير
طول الوقت م الشمال لليمين ولا حد قادر
عليا ولا بيكي كنت بحس كنت عارف ان في 
الاخر انتي ليا وبس ضامنك ضامن قلب الملاك
واللي مهما اغلط معاك بغلط وانا مسنود عليكي
شيطاني قدام نفسي يعريني واتغطي بيكي 
كنتي انضف واحلي مافيا كنت روحي اللي
اتمنيتها ليا كنت بحلم ابقا زيك وفي نضافة
ولاجمال قلبك كنتي روحي المستخبية فيا 
اللي حلمت اكونها بس معاكي انتي 💔

#حبيبتي_كنتي_ومازلتي_انتي_بس 
#في_قلبي_انتي 💖 
#بخسرك_وتتوه_مدينتي_مانتي_حبي
#امي_وبنتي_حبيبتي_عشيقتي_وستي 

دلوقتي انتي لمين هاتبقي مهما
بعدتي اوهاجرتي او حتي سيبتيني 
هاتفضللي ياست الكل حبيبتي ... انتي
وبس اللي في قلبي سكنتي عارف اني
خلاص خسرتك وخسرت معاكي نفسي
واملي في الدنيا وحيطتي افتكريني بالخير
ياقلبي لما تجيكي سيرتي وكفاية انك عني
غيبتي بعدتي 
وخلاص لغيري هاتبقي ده اقوي عقاب
لقلبي انك تستاهللي الاحسن مني  
وانا اموت من بعدك واعرف حبيبتي قيمتك
بعد اما خلاص مني انتي ضيعتي سامحيني
انا هافضل احبك هافضل ابنك وحتة منك
وهاتفضللي حتة مني وبنتي وكل شئ في
دنيتي مهما بعدتي او لغيري كنتي وحرمني
القدر منك عشان انتي كنتي ياملاك احسن مني

انا اسف ع الغرور ع الوجع وع الكسور اللي
سيبتها فيكي عارف مابتنسيهاااش بس املي
انك تسامحي واللي هايشفعللي عندك اني هاعيش 
واموت بحبك ومش هايكون غيرك في قلبي
وهاعيش رهن اشارة منك .... #حبيبتي 💖🌹
#انا_اسف_عرفت_قيمتك 💔🙁

#حبيبتي_عرفت_قيمتك💔
#سماح_عبدالله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق