الاثنين، 6 أبريل 2020

كبرياء أنثي بقلم فراشة حمزة

(كبرياء أنثى)
❤❤❤
راجع عشان تطمن
تقول أزيك وبتسلم
نقول كمان وإيه يمنع
أزيك أنت واي الأخبار
شكلك تمام وعال العال
وحّشك حناني؟؟
ولا النسيان هزمك 
وفاكر زي زمان
تنساها بيا وإيه يمنع 
مانا الغبية إللي هتسمع
من تاني ليك وهتخضع 
وتعيش في كدبة ألاهتمام
والحب وكمان الهيام
يادوب يومين
وتحن تاني للماضي 
شكلك كده بتكون راضي
أسمع حبيبي وآآه بقولها
عشقك قدر ولا إبتلاء
عندي أهم الكبرياء
وجعي هعيشه جوة مني 
خدها حبيبي كلمة مني
إياك تمس الكبرياء
ونقول كمان أزيك أنت وإيه الأخبار.💔
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خد الآهات والذكريات
خدالحنين لماضي فات
وسيب لي بس الكبرياء
خد الدمع والاشتياق...خد ليالي السهد فالفراق
   وسيب لي بس الكبرياء
خد الجوارح والضلوع
خد القلب ويالروح
وبس سيب الكبرياء
انا أنثي يألمها البعاد...يوجعها الفراق
وترق لحظة لشتياق
لكن اكيد تكسرها الخيانة
وقبل نزول النهاية بكل إباء
ترفع راية الكبرياء

🌹تحياتي للجميع🌹
#فراشةحمزة

هناك 26 تعليقًا:

  1. جميل همس حروفك راقي هو احساسك

    ردحذف
  2. وقول ايه بعد كلامك وايه احكيه في غيابك

    ردحذف
  3. وقول ايه بعد كلامك واقول ايه في غيابك

    ردحذف
  4. وقول ايه بعد كلامك وايه احكيه في غيابك

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبتي الله يعزك
      اقولك انا انتي احلي حنين😘😘😘😘

      حذف
  5. رائعة جدا

    ردحذف
  6. تسلم أيدك يا استاذة جمال وابداع

    ردحذف
  7. الردود
    1. رأي حضرتك الاجمل
      واسعدني كتير🌹🌹

      حذف
  8. حنونة حبيبتي تسلميلي ����������

    ردحذف
  9. الردود
    1. والله حضرتك الاحلي
      اشكرك جدا🌹🌹

      حذف
  10. جميله❤��

    ردحذف