الثلاثاء، 7 أبريل 2020

دنيتي كلمات الشاعره المبدعه سماح عبدالله

دنيتي 
=======
انا واقعه في مشكله كبيره
وحياااتي دي كلها حيره 💔

ماتتخضووش ماتتخضووش

دانا الشاطره ومسكينه 😍
وهبله على شوية لئيمه
وقالوا الفاهمه وعبيطه

وكتير قادره 🤗
طيبه وراضيه😍

اه والله
وانا الهاديه وشعنونه
قالوا العاقله ومجنونه
ومابكبر لسه صغنونه

حياتي لخبطه كتيره 
ودنيتي كلها حيره

بعيش عامله اني سعيده 
حياتي فاضيه وغريبه
بحب وعمري ماحبيت
وحياتي قصة ممتعه
لحكايه #ماتاعاشتش 
متعبه 

لاعمري في يوم حبيت
ولا افتكرت ولا نسيت
بس في قصتي مذنبه

#ببيع_قلبي_واطنشه
#ولا_اسمعله_وبقرفه
وبعذبه واظلمه
وباجي عليه واحرمه

واجي عليا واضيع
حياتنا ف ولا فرصه
لقصة حب خياليه
جميله بس مؤذيه 

لشخص هوائي 
 مش موجود 

ملاااكي بس شيطاني
فاهم الدنيا #يفهمهاني 

انا وقلبي بنحلم بيه 
ليل ونهار لكنه مش 
موجود في الكون 
مفيش زيه مفيش منه
رومانسي يحبني اكمنه

#مايشوفشي_غيري_ولايحسش
#وقلبه_لغيري_مايدقش 💞

#يلف_كتير_ويرجعللي 
#يزهق_مني_ويسمعللي
#واعجز_جانبه_مايسيبني
#ويعشقني_ويفهمني❤

#يحبني_لنفسي_عارف_قيمتي
#وفاهم_اني_وبس_اميرته
#وليل_نهار_اجيب_سيرته 

لكن الحزين 
ماهوووش موجود
وكأنه ماتولد في الكون

دنا كنت بحلم يكوون 
#انسان_بقلب_حنوون
ملاك وياخدني للجنه 
اعيشللي يومين معاه اتهنا 
#بدل_العمر_اللي_اتسرق_بالزييف 
#قاضيته_مابين_حلمي_والتكتيف

حبيبي ياعمري اللي راح جانبك 
 جاي ولا هاموت قبل مااقابلك💔
ياحلم حلمته هاشوفك ولابتمني
وهانتقابل انا وانت في الجنه ❤ 

#سماح_عبدالله
#دنيتي 💔
#م_وحااا ✍️💞


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق